این رفیق اصفهونی بسیار عزیزاز من برای تمام بازیها دعوت کرده.اولا:برادر من یه عمر ما داریم بازی می کنیم بی دعوت و با دعوت.دوما این دوتا بازی که گفتی اولیش برای من ممکن نیست چون وبلاگ قبلی دلیت شدو به فنا رفت مطالب قبلی رو هم 10 درصدشون و را دارم که وارد این یکی وبلاگ کردم.اما بازی دوم:صدا و سیمای قدیم و رسانه ملی جدید به نظر بنده حقیرنتنها عیب و ایرادی نداره بلکه واقعا عالیه و باب دندون سلیقه ونظر خودمونه.چون این زبون بسته برای ما ملت غیور وآگاه 24 ساعت زحمت می کشه .اینکه بگیم کسی ناراضیه بی انصافیه چون کمتر کسی از خیر برنامه های آب دوغ خیاری که می سازه میگذره. من نمی دونم از فیلم و سریالهای خوب و بدون سانسورش باید تعریف کنم یا از مجریهای با شعور و آگاه و تحصیل کردش که خدمتی به شعر و ادبیات این سرزمین پرگهر می کنند که حافظ ببیند و سعدی حالشو ببره و فردوسی اون دنیا سینه صاف کنه و فخر بفروشه به اعراب که: بسی رنج برد (رسانه ملی) در این سال سی دهن همه سرویس شد بدین پارسی
اما خارج از شوخی همه بد نیستن من واقعا این آقای اینانلو را دوست دارم یک کارشناس خبره و یک ایرانی دوست داشتنی است
Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes