ملالی نیست جز به روز شدن وبلاگ

گوگل ریدر عدد یک را جلوی نام وبلاگ روشن کرده است . کلیک می کنی می خوانیش" کسی جواب نامه سرهنگ را نمی دهد".ادامه می دهی شمریم س زن جوانی که ایدز دارد دادگاه بچه اش را می خواهد بگیرد و به خانواده شوهری بدهد که معتاد بود و خود از ایدز مرده بود . باز هم ادامه می دهی جملات آخر داغونت می کند دلت چنگ می زند از خودت بدت می آید عجب قلمی دارد این نویسنده چه می کند با این دل وامانده . ایمیلی می زنی و می خواهی بدانی که چه کاری از دستت بر می آید .با یک وکیل صحبت می کنی که تخصصش این پروندها ست بعد با تنها مامن غیر دولتی که یتیمان ایدز را پوشش می دهد تماس می گیری دنبال چاره ای دوباره ایمیلی میزنی به نویسنده روف و مهربان و باز دوباره و دوباره تا بلکه بتوانی از او اطلاعات بیشتری بگیری ایمیلی می زند که تلفن ندارد در عجبی چون وبلاگ به روز است هر روز . برای بار چندم جمله آقای ... چی شد؟ را FORWARD می کنی و بعد از چند روز ایمیلی داری با این متن"جناب آقای ... (منظورش من ابلهم)حوصله پیگیری این موضوع را ندارم و نمی دانم چرا حوصله ندارم اون خانم هم 5 میلیون پول می خواهد تا از این بدبخت تر نشود اگر داری که بسم الله اگر نه که هیچ ضمنا از پیگیری تون هم متشکرم"
مبهوت می مانی به اینهمه دوگانگی . غبطه می خوری به استعداد و قلمی که او دارد و افسوس می خوری به ذات روضه خوان و جز جگر زن ایرانیت . روضه چه ها که نمی کند چه ها که نکرده . از اینهمه دوگانگی در نوشتار و گفتار مخت سوت می کشد . به مریم س فکر می کنی به دختر 6 ساله اش نمی دانی وجود دارند یا فقط برای به روز شدن یک وبلاگ خلق شده اند امید می بندی که وجود نداشته باشند تا کمتر زجر بکشند ولی اگر باشند چطور؟ چگونه حوصله آقای نویسنده را رفرش کنی تا شاید نوشته اش دل خودش را هم چنگ بزند . بلکه دخترک به عمه ها و عموهای بدتر از پدرش ارث نرسد و این چند صباح را با مادرش به سر کند . یاد دخترت می افتی که 3 هفته است ندییش هیچ تصویر دیگری برای جایگزینی نداری به خودت به زمین و زمان و جامعه روضه دوست و پدر سوخته ات می خواهی که فحش بدهی و می دهی اما مریم س و دختر 6ساله اش چه می شوند . تو مانده ای با پفیوزستان فارسی که خوب به روز می شود.

1 comments:

این جمله خدا بود "تو مانده ای با پفیوزستان فارسی که خوب به روز می شود."

واقعا عجب جای مرخرفیه این پفیوزستان فارسی

خوشحال که گیر تله و دام این نویسنده های حرفه ای نیفتادی این ها فرقی با باجگیر های سر خیابان یا زنهای فاحشه ای چک بدست با گدایان میلیونر ندارند

» نظر شما؟

Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes